Legal Coffee: online juridisch magazine

Legal Coffee: online juridisch magazine

Legal Coffee is een nieuw, juridisch, online magazine. Over juridisch nieuws, juridische weetjes en met juridisch wetenschappelijke artikelen, maar gaat ook over ondernemen en marketing. Een beetje vreemd, maar wel lekker. Een online magazine, voor bij een kopje koffie

Juist breed

“Maar je moet toch juist nichebloggen?” Ja. Eigenlijk wel. Voor Google in elk geval. Dat doe ik gelukkig al op Charlotte’s Law. Dat blijf ik ook doen. Die blogs zullen vooral adviserend blijven. Het beperkte me alleen ook een beetje, omdat ik vond en vind dat het op Charlotte’s Law adviserend moet blijven.

Ik ben een blogger

Van ‘bloggen inzetten als marketingmiddel’ ben ik inmiddels een echte blogger geworden. Zo voelt dat in elk geval. Maar juridisch advies werd te eng. Te veel niche. Op social media en in comments op andere blogs wissel ik veel meer informatie uit. Over ondernemen in algemene zin, over marketing. Er waren onderwerpen waar ik wel over wilde schrijven en die ik in een artikel wel uit wilde diepen, maar waar ik geen plek voor had. Dus creĆ«erde ik die. Dat werd legal coffee. Een online juridisch magazine.

Meer dan intellectuele eigendom

Er is meer plek voor opinie. En meer plek voor artikelen die wel raken aan elke ondernemer, maar waar ik als IE-jurist niet in gespecialiseerd ben. Op Legal Coffee is meer ruimte voor discussie en voor gastblogs.

Slow Coffee

Legal Coffee zal langzaam groeien. We zien wel waar het schip strand en welke koffie het lekkerst smaakt. Ik hoop je in elk geval vaak als lezer te mogen verwelkomen.